ѕропозиц≥њ щодо пошуку спонсор≥в, а також п≥двищенн¤ попул¤рност≥
та сусп≥льного авторитету ‘«Ў”
1. «вернутись, наприклад, до јсоц≥ац≥њ украњнських банк≥в, або до великого банку (такого, що маЇ багато
рег≥ональних в≥дд≥лень), або до ≥нших асоц≥ац≥й, корпорац≥й, холдингових компан≥й з пропозиц≥Їю провести
чемп≥онат (командний або особистий) ≥з заочних шах≥в м≥ж окремими банками, п≥дприЇмствами або рег≥ональними
структурними п≥дрозд≥лами або њх сп≥вроб≥тниками. «а результатами турн≥р≥в переможц¤м будуть присвоЇн≥
розр¤ди. «вичайно, звертатись варто лише до досить багатих орган≥зац≥й, а також до тих людей у них, про
¤ких в≥домо, що вони ц≥кавл¤тьс¤ шахами.
2. «вернутись до компан≥й, ¤к≥ займаютьс¤ посилочною торг≥влею, або маркетинговими досл≥дженн¤ми, або
опитуванн¤ми споживач≥в, або опитуванн¤м громад¤н з пол≥тичних питань (у звТ¤зку з наступними
парламентськими виборами), надати њм. можлив≥сть (не безкоштовно) розсилати своњ рекламн≥ матер≥али або
анкети дл¤ опитуванн¤ членам ‘«Ў”.
3. ” звТ¤зку з наступними парламентськими виборами можна було б реал≥зувати таку схему.
¬ парламент≥ Ї чимало шах≥ст≥в, колись проводились м≥ж ними змаганн¤. ћожна вийти на цих депутат≥в-
шах≥ст≥в, а також на "√олос ”крањни" (газета ¬ерховноњ –ади) або ¤кесь ≥нше виданн¤ з такою пропозиц≥Їю:
на стор≥нках газети починаЇтьс¤ матч м≥ж прихильниками двох парт≥й. “≥, хто збираютьс¤ за них голосувати,
присилають ходи (поштою, телефоном, електронною поштою). “екст парт≥њ з шахово-пол≥тично-гумористичними
коментар¤ми публ≥куЇтьс¤ в газет≥. “ак робитьс¤ 15 Ц 25 ход≥в (ск≥льки встигнуть до вибор≥в). ƒал≥, вже
п≥сл¤ вибор≥в, цю парт≥ю дограють ¤к консультац≥йну депутати в≥д цих парт≥й, ¤к≥ будуть обран≥. якщо
вдастьс¤ це добре "розкрутити" Ц може нав≥ть йти мова про турн≥р за участю 3 парт≥й (блок≥в).
ћожливо, найвиг≥дн≥ше буде звернутис¤ з цим до парт≥й малопопул¤рних, але пор≥вн¤но багатих, нещодавно
створених, ¤к≥ будуть ч≥пл¤тись за найменшу можлив≥сть п≥двищити свою попул¤рн≥сть.
4. ѕод≥бним чином (¤к у п.3) орган≥зувати матч, наприклад, м≥ж прихильниками двох вид≥в пива. Ќаприклад,
у¤вимо, що на сайт≥ виробника пива "ќболонь" може з'¤витись оголошенн¤: "ƒокажи, что ты умнее того, кто
пьет "—лавутич"!" Ќа стор≥нках, наприклад, ¤когось автомоб≥льного журналу може проводитись (≥ коментуватись)
парт≥¤ м≥ж власниками "ћерседес≥в" та "∆игул≥в" (звичайно, ще краще було б - "ћерседес" проти "«апорожц¤",
але здаЇтьс¤, останн≥ лишились т≥льки в анекдотах), на стор≥нках спортивного виданн¤ Ц футбольних
бол≥льник≥в "ƒинамо" ≥ "Ўахтар¤".
«агальна ≥де¤: вибираютьс¤ дв≥ групи людей у т≥й чи ≥нш≥й сфер≥ сусп≥льного житт¤, суперництво ¤ких може
викликати ¤кийсь ≥нтерес (пол≥тичний, гумористичний чи ≥нший).
«вичайно, нема впевненост≥ у тому, що все це вдастьс¤ реал≥зувати, особливо пункти (1) ≥ (2). ѕункти (3)
≥ (4), можливо, мають б≥льше перспектив, але вимагають чималих зусиль, перш за все Ц на пошуки небайдужих
до шах≥в та достатньо впливових людей у тих структурах, ¤к≥ розгл¤даютьс¤ ¤к можлив≥ суперники у матчах.
¬алер≥й ¬≥кторович ѕостоловський
vp@gala.net
листопад 2005 р.