Ўановн≥ колеги!
Ќа виконанн¤ р≥шенн¤ збор≥в кер≥вник≥в обласних осередк≥в ‘едерац≥њ заочних шах≥в ”крањни в≥д 05.07.2008року, зг≥дно ¤кого Дкандидати на посаду ѕрезидента ‘«Ў” у строк до 1 вересн¤ п.р. повинн≥ представити на сайт≥ ‘«Ўƒо коротк≥ автоб≥ограф≥чн≥ данн≥, в≥добразити св≥й шл¤х у шахах, баченн¤ рол≥ кер≥вника в орган≥зац≥њ роботи вс≥х ланок ‘«Ў” та програму д≥¤льност≥ ‘«Ў”, джерела њњ ф≥нансуванн¤Ф, подаю коротку ≥нформац≥ю щодо свого баченн¤ роботи федерац≥њ ≥ програми д≥¤льност≥ кер≥вника ≥ орган≥зац≥њ в ц≥лому. ÷им ¤ п≥дтверджую свою готовн≥сть балотуватись на посаду ѕрезидента ‘«Ў”.
«разу звертаю увагу, що ц¤ готовн≥сть не сп≥впадаЇ однозначно з моњм бажанн¤м, але поки-що ¤ не бачу ≥ншого виходу ≥з ситуац≥њ, що склалась.
ўодо рол≥ ѕрезидента ‘«Ў” в орган≥зац≥њ роботи вс≥х ланок ‘«Ў”, то права ≥ обов¤зки ѕрезидента ч≥тко виписан≥ в д≥ючому —татут≥ ‘«Ў”. Ќа установчому зњзд≥ також було ч≥тко визначено, що основними обов¤зками ѕрезидента Ї забезпеченн¤ сп≥впрац≥ з ≤ „‘ ≥ загальне кер≥вництво Ц координац≥¤ д≥¤льност≥ кер≥вних орган≥в ≥ представницьк≥ функц≥њ.
“обто —татут не передбачаЇ, щоб ѕрезидент займавс¤ орган≥зац≥Їю роботи вс≥х ланок ‘«Ў” ≥ це Ї абсолютно правильним Ц орган≥зац≥Їю роботи кожного п≥дрозд≥лу (чи ланки) ‘«Ў” повинна займатис¤ та особа, ¤ка обрана чи призначена очолювати п≥дрозд≥л (чи ланку). ќрган≥зовувати роботу ‘«Ў” в ц≥лому повинен кер≥вний орган, а не ѕрезидент Ц ѕрезидент т≥льки координуЇ роботу кер≥вного органу, забезпечуЇ виконанн¤ р≥шень кер≥вного органу ≥ контролюЇ х≥д њх виконанн¤.
ѕрезидент не повинен займатис¤ орган≥зац≥Їю ≥ судд≥вством змагань. ќрган≥зовувати конкретн≥ змаганн¤ повинн≥ закр≥плен≥ за цими конкретними змаганн¤ми члени оргком≥тету по проведенню змагань, а судд≥в дл¤ змагань повинна назначати (забезпечувати) колег≥¤ судд≥в. ¬ той же час ѕрезидент повинен бути в курс≥ вс≥х под≥й, тому ¤ п≥дтримую прийн¤те р≥шенн¤ про те, що ѕрезиднент повинен бути членом вс≥х ком≥с≥й ≥ ком≥тет≥в ‘«Ў” (це вз¤то в≥д ≤ „‘), кр≥м апел¤ц≥йноњ ком≥с≥њ, але не повинен особисто очолювати жодну ком≥с≥ю (кр≥м оргком≥тету по проведенню змагань).
¬с≥ ц≥ повноваженн¤, права ≥ обов¤зки вищоњ посадовоњ особи, передбачен≥ —татутом ‘«Ў”, Ї типовими дл¤ громадських орган≥зац≥й спортивного спр¤муванн¤ ≥ ¤ вважаю њх оптимальними дл¤ ‘«Ў”.
÷е вже ≥нше питанн¤, що дл¤ того, щоб зд≥йснювати загальне кер≥вництво, кр≥м президента ще потр≥бн≥ посадов≥ особи, кими можна керувати ≥ хто бажаЇ ≥ маЇ можлив≥сть виконувати своњ посадов≥ обов¤зки... ј саме в≥дсутн≥сть квал≥ф≥кованих кадр≥в Ї головною проблемою ‘«Ў”.
ћодель статуту орган≥зац≥њ визначаЇ необх≥дну теоретичну м≥н≥мальну к≥льк≥сть штатних прац≥вник≥в, ¤к≥ здатн≥ виконувати м≥н≥мальний обЇм роботи, передбаченим статутом.
ƒл¤ виконанн¤ м≥н≥мального обЇму роботи, передбаченого —татутом ‘«Ў”, теоретично необх≥дно мати 2,5 штатних прац≥вник≥в (кер≥вник, секретар, п≥вставки бухгалтера). якщо виконувати цю роботу на громадських засадах, то дл¤ виконанн¤ роботи одного штатного прац≥вника необх≥дно м≥н≥мум 5 ос≥б, що бажають ≥ мають можлив≥сть працювати на громадських засадах. “обто дл¤ нормальноњ д≥¤льност≥ ‘«Ў” необх≥дно знайти 12-13-14 таких ос≥б, хто буде б≥льш-менш добросов≥сно виконувати доручений обЇм роботи на громадських засадах. “обто дл¤ того, щоб ‘«Ў” змогла функц≥онувати на м≥н≥мально- необх≥дному р≥вн≥ нам необх≥дно знайти кандидатури м≥н≥мум на 9 посад в ѕрезид≥њ ≥ 3 в контрольно-рев≥з≥йн≥й ком≥с≥њ.
”¤вленн¤ де¤ких колег, що ѕрезидент може на громадських засадах ¤к≥сно виконувати обЇм роботи 2,5 штатних прац≥вник≥в - вважаю в≥д≥рванними в≥д реальност≥ ¤к щодо минулого, так ≥ щодо майбутнього. “а ще й коли роботу треба виконувати не просто на громадських засадах, але ще й за власний рахунок....
Ќа установчому зњзд≥ ‘«Ў” було ч≥тко вир≥шено, що ѕрезидент ‘«Ў” буде працювати на громадських засадах, але його фактичн≥ витрати будуть компенсуватис¤ за рахунок федерац≥њ. я вже не один раз писав про своњ витрати по легал≥зац≥њ ‘«Ў” в ћ≥н.юст≥. олеги гарно дружно п≥дтверджували, що кошти повинн≥ в≥дшкодовуватись. я нав≥ть знайшов спонсор≥в, за рахунок ¤ких кошти поступово можна було в≥дшкодовувати ≥ президенту ≥ ≥ншим посадовим особам ‘«Ў”. “ак дехто з шановних колег активно допом≥г цих спонсор≥в позбутис¤.
¬ 2005 роц≥ ¤ вз¤вс¤ активно орган≥зовувати черговий зњзд ‘«Ў”. ќсобисто побував б≥льш ¤к в 10 област¤х (в де¤ких не один раз). “≥льки пр¤м≥ витрати с¤гали б≥льше 2 тис грн. ÷ього року ситуац≥¤ фактично така сама, т≥льки Двлет≥вФ ¤ вже на б≥льшу суму. ј тут ще шановн≥ колеги пропонують на зњзд ≤ „‘ поњхати (абсолютно згоден, що це вкрай необх≥дно). ѕроблема т≥льки в тому, що т≥льки проживанн¤ на онгрес≥ коштуЇ б≥льш ¤к 400 Ївро ≥ ще принаймн≥ ст≥льки треба мати на ≥нш≥ др≥бн≥ витрати. ÷≥каво, зв≥дки мен≥ зв¤ти так≥ грош≥ (у мене зараз просто немаЇ ст≥льки в≥льних грошей) ≥ хто ≥ коли компенсуЇ моњ витрати....
я все це пишу, щоб продемонструвати, що витрати посадових ос≥б ‘«Ў” (не т≥льки ѕрезидента) повинн≥ в≥дшкодовуватись, але дл¤ цього маЇ ч≥тко працювати кер≥вний орган федерац≥њ.
ўодо джерел ф≥нансуванн¤ ‘«Ў”, то ¤ про це висловлювавс¤ не один раз. ƒл¤ забезпеченн¤ базового ф≥нансуванн¤ необх≥дно завершити роботу по легал≥зац≥њ ≥ п≥дписанню договору з держкомспортом. јбсолютно реальним Ї отриманн¤ ф≥нансовоњ допомоги в≥д ћ≥нмолодьспорту в розм≥р≥ 20 тис. грн. за р≥к. јбсолютно реальним Ї отриманн¤ ф≥нансовоњ допомоги в≥д 10 облспортком≥тет≥в по 5 тис грн в≥д кожного. “обто абсолютно реальним Ї отриманн¤ ф≥нансовоњ допомоги в≥д держави в ц≥лому в розм≥р≥ до 70 тис. грн. за р≥к. ÷е зовс≥м непогано вигл¤даЇ в пор≥вн¤нн≥ з тим, що останн≥ роки доводиловь викручуватись ≥з р≥чних доход≥в в 1-2 тис грн. ѕричому, ¤кби вдалос¤ ДдобитиФ роботу по легал≥зац≥њ в 2005 роц≥, то ми б уже цю суму три роки отримували.
≤ ¤кщо зараз дехто з гол≥в осередк≥в ф≥лософствуЇ про проблеми, то ¤ хочу п≥дкреслити, що саме з вини 2-3 таких ф≥лософ≥в (¤к≥ так ≥ не виконали настирливе проханн¤ ѕрезидента) не вдалос¤ довести роботу до к≥нц¤ в 2005 роц≥ ≥ саме з њх вини за останн≥ 3 роки ‘«Ў” не отримала в≥д держави суму понад 200 тис¤ч грн. ј зараз дехто з цих шановних ос≥б зам≥сть того, щоб нарешт≥ довести роботу до к≥нц¤, знову ф≥лософствуЇ про труднощ≥ ≥ про к≥лька сот, а то ≥ к≥лька дес¤тк≥в гривень...
ўодо спонсор≥в, то вважаю, що ‘«Ў” може мати спонсор≥в дл¤ конкретних програм ≥ ¤ вже трич≥ таких спонсор≥в знаходив. “≥льки шановн≥ колеги оперативно допомогли цих спонсор≥в позбутис¤, чим з≥псували моњ стосунки з к≥лькома впливовими людьми. ™ можлив≥сть мати спонсор≥в ≥ зараз, але конкретн≥ спонсори дають грош≥ завжди п≥д конкретну особу, причому ц¤ особа маЇ давати спонсорам певн≥ гарант≥њ. я зараз не в так≥й ситуац≥њ, щоб давати комусь ¤к≥сь гарант≥њ Ц ≥ ¤ не бажаю псувати своњ в≥дносини з впливовими людьми. “ому в≥д ≥дењ поњздки на онгрес ≤ „‘ за рахунок спонсор≥в ¤ в≥дмовивс¤. ƒо питанн¤ про спонсор≥в можна повернутис¤ т≥льки п≥сл¤ завершенн¤ зњзду ‘«Ў”.
ўодо —татуту ‘«Ў”, то ¤ вже не один раз наголошував, що в≥н Ї результатом колективноњ роботи дес¤тка висококвал≥ф≥кованих спец≥ал≥ст≥в Ц профес≥онал≥в своЇњ справи. ƒуже багато останн≥м часом говоритьбс¤ про недол≥ки —татуту. ѕерш за все зауважу, що статуту без недол≥к≥в не буваЇ. ћожливо багато моделей статуту дл¤ спортивноњ орган≥зац≥њ (в першу чергу в залежност≥ в≥д того, чи це федерац≥¤, конфедерац≥¤, асоц≥ац≥¤, сп≥лка ≥ т.д.). ожна модель маЇ своњ переваги ≥ недол≥ки. ћи ч≥тко визначились, що ‘«Ў” Ї спортивною федерац≥Їю ≥ визначились з р¤дом ≥нших параметр≥в. Ќин≥шню модель статуту вважаю оптимальною дл¤ заочних шах≥в, тому м≥н¤ти њњ Ц це не просто недоц≥льно. «вичайно ¤ знаю, що не вс≥ формулюванн¤ д≥ючого —татуту Ї ≥деальними, ¤ допускаю, що де¤к≥ недол≥ки можна усунути, питанн¤ в тому, ¤ким чином ≥ що конкретно вдосконалювати чи усувати...
Ќа зборах кер≥вник≥в обласних осередк≥в ‘едерац≥њ заочних шах≥в ”крањни в≥д 05.07.2008року, ми створили робочу групу по п≥дготовц≥ внесенн¤ необх≥дних зм≥н ≥ поправок до чинного —татуту ‘«Ў”. «вертаю увагу Ц мова йшла про внесенн¤ зм≥н ≥ поаправок до чинного —татуту, а не про Дпроект Ќового —татуту ‘«Ў”Ф
Tобто робоча група мала проанал≥зувати д≥ючий —татут ‘«Ў”, ви¤вити там пункти чи статт≥, ¤к≥ необх≥дно зам≥нити (чи поправити), обгрунтувати необх≥дн≥сть зам≥ни, ч≥тко сформулювати текст на ¤кий проводитьс¤ зам≥на ≥ обгрунтувати, чому нове формулюванн¤ краще за старе.
Ќ≥чого з цього робоча група не зробила. Ќезважаючи на те, що ¤ дес¤тки раз просив р≥зних ос≥б ч≥тко сформулювати, ¤к≥ саме пункти чи статт≥ —татуту Ї неприйн¤тними чи мають суттЇвий недол≥к ≥ в чому пол¤гаЇ неприйн¤тн≥сть чи недол≥к - мен≥ фактично жодного такого недол≥ку не сформульовано. «м≥нювати те, що не маЇ недол≥к≥в Ц це т≥льки створювати соб≥ лишн≥ проблеми...
ўодо запропонованого робочою групою проекту Ќового —татуту ‘«Ў”, то ¤ про нього напишу окремо. —кажу т≥льки, що це принципово новий статут принципово ≥ншоњ орган≥зац≥њ побудованоњ на принципово ≥нших засадах. Ѕуло б дуже ц≥каво д≥знатис¤ думку автор≥в, ¤к≥ у нього переваги перед д≥ючим нашим —татутом ‘«Ў”...
« повагою —авчур ‘.‘.
| |